New?Delhi !!! - Reisverslag uit Delhi, India van Hans en Marja - WaarBenJij.nu New?Delhi !!! - Reisverslag uit Delhi, India van Hans en Marja - WaarBenJij.nu

New?Delhi !!!

Blijf op de hoogte en volg Hans en Marja

18 Oktober 2012 | India, Delhi

Voor het optimale India-gevoel is een vliegreisje met British-Airways vanaf Londen richting Delhi eigenlijk al voldoende.
In de overvolle Boing 7???? was de temperatuur ruim hoger dan 25 gr om de Indiase clientaire te behagen maar het voedsel was werkelijk heerlijk met veel kerry bereid. Een stoel verder links van mij werd bezet door een voor 90% dode Sikh die met z'n familie terug keerde naar zijn geboortedorp om te kunnen sterven. Met als super kontrast een super verwend jankkind rechts die met alles zijn zin kreeg en geen ogenblik rustig kon zijn.
Maar aan alles komt een eind en na 8 uur landden we in Delhi waar een bestelauto van het Cottage Yes Please Hotel klaar zou staan !! speciaal voor onze fietsen !!
Maar O dikke pech..... kleine vergissing .... de bestelauto was al weg met een paar Duitse gasten ZONDER fietsen! Uiteindelijk met enige vertraging en amet de fietsen gewoon op het dak lukte het toch nog om om zonder problemen ons hotel te bereiken, waar onze door mij gereserveerde kamer welleswaar geen ramen bleek te hebben maar wel lauw water en een prachtige fan.
Delhi blijkt veel leuker en authentieker dan we gedacht hadden, veel koeien geiten tempeltjes nauwe straatjes en vooral heeeeel veeel mensen.
Vanmiddag bezochten we het "Rode Fort" en wandelden door "Oud Delhi",w ook probeerden we een bestelbus naar Narnaul (onze fietsstart) voor zaterdag te regelen, wat tot onze verbazing niet mee bleek tevallen omdat we niemand konden vinden die ons tot buiten Delhi's grenzen wilde brengen. Gelukkig hebben we morgen nog de tijd, anders wordt het toch door het chaotische Delhi fietsen.
Ik moet stoppen... ons maaltje komt eraan..... tot de volgende....

Marja en Hans

• 18 Oktober 2012 - 19:46

Jan En Inge:

Jahaaaa, dat is echt werken. Beetje avontuur in zon brei fietsen, maar 't went! We zijn benieuwd. Succes!

• 18 Oktober 2012 - 20:38

Erik:

90% haha hoe ziet een 10% levende er dan uit

Groetjes en heel veel plezier
    Monique en Erik

• 18 Oktober 2012 - 22:49

Veronica:

Super dat jullie goed aangekomen zijn ,ga lekker genieten .
    Ik reis gezellig met jullie mee !
    Liefs Veronica.

• 19 Oktober 2012 - 19:23

Martine En Ilona:

Hoi Marja En Hans,
    We hadden voor jullie vakantie nog willen afspreken maar door de drukte is dit er niet van gekomen! Ik ga jullie avonturen trouw volgen. Heel leuk om te lezen. Een hele fijne veilige fietsvakantie!

Liefs, Ilona

Henc Valkema:

Het begint meteen al met avontuur. Dat belooft nog veel spannende belevenissen. Veel plezier en pas goed op jezelf.
    Groet van henc en Riet

Henc Valkema:

Groet van henc en Riet

Yvonne En Wim:

Hallo Mar en Hans,
    Jullie ervaringen komen ons bekend voor maar eenmaal op de fiets dan is het genieten toch!
    Groetjes Yvonne en Wim.

• 20 Oktober 2012 - 13:36

Gerda En Jos:

Hallo Hans en Marja,
    Het avontuur kan niet spannender beginnen dan door Delhi te fietsen, zoek niet verder naar mensen die jullie buiten de stad willen brengen.
    Veel plezier zonder dat verwende jochie uit het vliegtuig. Groet van ons