HELLO HI !!!!! - Reisverslag uit Delhi, India van Hans en Marja - WaarBenJij.nu HELLO HI !!!!! - Reisverslag uit Delhi, India van Hans en Marja - WaarBenJij.nu

HELLO HI !!!!!

Blijf op de hoogte en volg Hans en Marja

14 December 2012 | India, Delhi


-------- Original message --------
Subject: hello hi
From: satish sharma
To: roland7007@hotmail.com
CC:

hello hi,

hello dad how are you and what about mom have you safely reached in holland i missing you a lot. in only one meeting i feel you both are so nice persons. you remember i said to you i am your son. so give me permison to say dad and mom.your obdently son
satish sharma India
when you got free call me on 09871230333

vert:

hello hi,

hallo pa hoe gaat het met u en met ma? hebben jullie Nederland veilig bereikt? ik mis jullie heel erg.
ik voede meteen bij onze ontmoeting dat jullie erg aardige personen zijn. herinnert u zich nog dat ik tegen u zei dat ik uw zoon ben?
dus geef me aub toesteming om vader en moeder te zeggen.
je gehoorzame zoon Satis Sharma
als u tijd hebt bel mij dan .....


From: satish sharma
To: roland7007@hotmail.com
CC:

hello dad and mom how are you please tell me i send a msg yesterday. you give me reply
satish sharma INDIA



Ram Ram allemaal,

Hier ons laatste India-verslagje....
We vonden het leuk jullie een beetje met ons mee te laten fietsen en genoten van de vele spontane reacties.
Het is voelt echt goed om ook tijdens zo'n tocht contact met je vrienden te blijven houden.

Hoewel Rajasthan niet bovenaan zal staan op de lijst van onze meest favoriete fietslanden, vonden we het mede door de totaal andere realiteit waarin de mensen daar leven en waarvan we iets mochten ervaren, een boeiende ervaring.
Een land met een rijk verleden, waaraan je door vaak verpauperde restanten herinnerd wordt.
Wat je ziet is een schaduw van hoe het daar eens was.
Boeiende contrasten... een zich snel onwikkelende en zich verwesterende maatschappij met daartegenover de oude vastgeroeste
tradities van de "onontwikkelde" meerderheid van de bevolking.

Na twee maanden zijn we er nog steeds niet achter... zijn de mensen echt wel zo aardig of willen ze alleen maar beter van je worden?
Persoonlijk denk ik allebij.

Meneer Satish Sharma "mijn nieuwe dikbuikige 45 jarige zoon" bv, nodigde ons spontaan uit om de bruiloft van zijn neef mee te maken (zie vorige verslagje) maar stuurde ook bovenstaande kinderlijke mailtjes. (wel nadat hij ons gevraagd had of we in Nederland bezittingen hadden).

We lieten de 2500km alles over ons heen komen, genoten en probeerden zo min mogelijk te (ver)oordelen.

Groetjes, Hans & Marja






  • 15 December 2012 - 09:32

    Henc Valkema:

    Hallo Marja en Hans,

    Welkom thuis. Benieuwd naar jullie gezichten en verhalen. En benieuwd hoe jullie je bridgekunsten hebben on(t)derhouden. Gaan we er maandagavond weer voor?

    Groet van Henc en Riet

  • 15 December 2012 - 14:14

    Jos En Gerda:

    Welkom thuis en nu maar weer wennen aan dit heerllijke weer.
    We hebben leuk met jullie meegereist.
    Weer een prachtige ervaring.
    We hopen jullie snel te zien.
    Heel veel lieve greoten Jos en Gerda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Delhi

fietstocht door Rajasthan

~~ 2500 km

Recente Reisverslagen:

14 December 2012

HELLO HI !!!!!

10 December 2012

aapjes !!!!

07 December 2012

INCREDIBLE INDIA

29 November 2012

Reis vol tegenstellingen

24 November 2012

Indiase Sex & Dansende Kamelen
Hans en Marja

Actief sinds 23 Sept. 2012
Verslag gelezen: 5020
Totaal aantal bezoekers 27215

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2012 - 13 December 2012

fietstocht door Rajasthan

Landen bezocht: